czwartek, kwietnia 03, 2008

"Wiosenne Różności"

Dawno nic nie pisałem... głównie dlatego że dopadł mnie przypływ weny twórczej.... którą wykorzystuję do robienia zdjęć i rożnych innych graficznych projektów... jeśli macie ochotę zobaczyć co tam zmajstrowałem zapraszam na => http://jackf.deviantart.com/
Poza tym wraz z Tomkiem od dłuższego czasu mamy w planach wdrożenie naszego sekretnego projektu... właściwie wszystko jest już gotowe... trzeba tylko w końcu ruszyć:P Kiedy w końcu nam się uda... na pewno o tym napiszę:P i mam nadzieje że tak notka mnie trochę zmobilizuje... ;)

A co poza tym?

- The Killers - Hot Fuss => świetna płyta:D

- Adobe Photoshop Elements 6 -> Inspirujący program...

- iPod => od zawsze byłem przeciwnikiem iPodów i uważałem że to tylko gadżet który wszyscy kupują żeby być cool, a przy okazji potrafi odtwarzać on muzykę. Jednak nowy iPod nano po przeczytaniu recenzji, i obejrzeniu filmików na necie na tyle mnie zainteresował że postanowiłem sam sprawdzić czym się ludzie tak podniecają... no i cóż.... powiem narazie tylko tyle że już nigdy nie powiem nic złego o iPodach... ludzie którzy liczyli na jakąś mini recenzję... hehe:> czekajcie cierpliwe... ciiii już więcej nic nie mówię

- drzewa => to świetne i inspirujące obiekty do fotografowania... może trochę zbyt sztywne przez co należy się zadowolić jedynie pozą w jakiej się je zastanie... ;)

- Saul Williams ze swoim coverem piosenki U2 Sunday Bloody Sunday jest bez wątpienia jednym z faworytów na mojej prywatnej top liście pt. Cover lepszy od oryginału.... => http://www.youtube.com/watch?v=keqAQk1YuOs

- CoverFlow => rządzi :P

Niedługo znowu się odezwę...

Stay tuned:P

1 komentarz:

Flor pisze...

No na Wasz projekt to ja nadal czekam, więc się mobilizujcie :P. A iPoda masz piknego :D.