czwartek, lutego 14, 2008

"Co można robić w walentynki (poza jedzeniem czekolady i obściskiwaniem się) ?"


Jak zapewne wszyscy zauważyli... dziś 14 luty... iha:> Każdy wie co to znaczy... Nigdy w sumie nie byłem przeciwinikiem tego święta... gdzieś pomiędzy czekoladą a kiczowatymi ramkami na pewno znajdzie się w tym święcie coś wartościowego... o ile ma się z kim to święto dzielić... dla tych którzy nie mają... oto kilka pomysłów na godne spędzenie tego dnia:

  • Strzelanie do ludzi z M16 w call of duty 4
  • Zdobywanie kolejnych leveli w call of duty 4
  • Przeklinanie noob'ów podczas grania po necie w call of duty 4
  • Ratowanie świata przed nukleranym zagrożeniem w call of duty 4
  • Pizza + piwo..... + call of duty 4 :P
  • Słuchanie emo-hitów o niespełnionej miłości
  • Skakanie po pokoju do NIN - The Hand That Feeds
  • Call Of Duty 4?
  • Zawsze można się też upić...
  • Można też zacząć pisać pracę magisterką...
  • Albo napisać bezensowną walentynkową notkę...
:P

8 komentarzy:

Emmy pisze...

Po jakże długiej nieobecności:P powróciłam do komentowania ;)

Jeśli chodzi o walę tyłki :P
to fakt są troche przereklamowane ale uważam że miło jest dostać jakiś drobiazg np. w postaci kartki. Druga strona medalu wygląda tak, że jak ktoś ma swoja drugą połowę to zazwyczaj ma walentynki przez cały rok ;)
Nie uważam więc, że dzisiaj jakoś szczególnie muszę się z kimś obściskiwać chociaz... Jacuś no chodź tu do mnie :P

Przechodząc do sedna:
strzelanie do ludzi z m16 to swietny pomysl na walnietego, no przynajmniej ja to kupuje :P

P.S. Być może jestem zbyt męska jak na kobieta albo :P po prostu lubie zabijać ludzi m16 :P

RoninJack pisze...

huhu [wstydniś] no dobra:P obściskiwanie się jest fajne :P

LOL:P

Unknown pisze...

W Afryce jest kraj (mówili w radiu, ale zapomniałam jaki to kraj :(), w którym 14.02 obchodzą Święto Czekolady :D

Flor pisze...

Pozytywna notka w gruncie rzeczy :). Nawet mnie rozbawiła :D. Problem z m16 polega na tym, że Jacuś zabija tych ludzi na co dzień, więc codziennie ma walentynki... LOL :P.

Emmy pisze...

oo święto czekolady :)

hmm Flor myślisz, że rośnie nam walentynkowy psychopata? :P

Flor pisze...

Kto go tam wie :P, ale na to wygląda ;).

freakypixels pisze...

To nie są ludzie tylko kupa pikseli. Tzn nie kupa, którą robią piksele, ale jest ich kupa. Tych pikseli.

W chuj pikseli no! :P

Emmy pisze...

To piksele mają chuje? :P:P
Ach zupełnie jak ludzie, eee tzn samce. Dajmy na to, że osobnicy płci męskiej:P
Wniosek jest prosty:P
Jacek jest psychopatycznym mordercą biegającym z m16 i broniącym ludzkość przed nuklearną zagładą :P
JA TEŻ CHCĘ !!