niedziela, sierpnia 03, 2008

Zapomniane piosenki...

Jakoś zawsze tak mam że w lato bardzo często przypominam sobie o piosnkach których dawno nie słuchałem... niektórych nawet nie mam na dysku... a powinienem. Tak więc ten wpis poświęce na przybliżenie kilku... może coś się komuś spodoba...

 

1. Zwan - Honestly

Supergrupa pod wezwaniem lidera zespołu Smahing Pumpkins - Billy'ego Corgana. Gruba warstwa przesterowanych gitar, wpadająca w ucho melodia i refren do którego chce się skakać.

 

2. The Cure - Close To Me

Kilka dni temu do mojego pokoju wpadała z rana siostra z pytaniem: "Jacek jak się nazywała ta piosenka The Cure ta tu tu turu?"

Ja: Eeee?

Siostra: No ta co siedzą w szafie!

Ja: Aaaa, Close To Me!

Pierwsze co tego dnia zrobiłem po włączeniu komputera, to włączyłem tę piosenkę ;)

 

3. Smashing Pumpkins - Disarm

Nie jestem w stanie opisać tego jak ta piosenka na mnie działa. Praktycznie za każdym razem gdy jej słucham mam ciary :> Potęga połączenia gitary akustycznej i doskonale wplecionych aranżacji smyczkowych. Cudo!

 

4. Nine Inch Nails - We're in this together

Ta piosenka nie pasuje tak do końca do tej listy. Gdyż raczej o niej nie zapomniałem. Zapomniałem po prostu o tym jak bardzo jest niesamowita. Tekst, refren, muzyka.... no miażdzą. Polecam puścić sobie ten utwór głośno... i naprawdę sie wsłuchać... nie jest to coś co łatwo i każdemu wpada w ucho... ale jest moim zdaniem na tyle przystępne.. że no... polecić mogę:P

 

Na razie starczy... idę spać.... sequest out:P

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

co tu dużo pisać, świetne kawałki :)od razu wiadać że masz dobry gust ,nie aż tak dobry jak mój ,ale dobry xD

RoninJack pisze...

dzięki dzięki:P Miło mi:P