niedziela, czerwca 01, 2008

Nerdspoting...

Oto powracam z kolejną notką, jedynie 19 dni, kilka recenzji, jeden koncert Metallici później. Yeah! (od czasu wspomnianego koncertu ten okrzyk wspiął się na czołówkę moich ulubionych okrzyków)

http://nerdspotonline.blogspot.com - mój nowy dom :> tzn ten blog nadal będzie istniał i nadal zamierzam tu pisać, aczkolwiek ostatnio swoją twórczą wenę wolę jakoś pożytkować pisząc kolejne recenzje na NerdSpotcie. Cóż... chyba się uzależniłem. Damn... nawet ostatnio pomyślałem że mógłbym... nie... chciałbym to robić zawodowo. Marzy mi się by ta strona z bloga z recenzjami i innymi cudami prowadzonego przez dwóch kumpli + friends przekształciła się w coś większego... nie wiem tylko jak to zrobić... narazie piszę ile się da szlifując swój warsztat i myślę nad rozpromowaniem... wiem już że dawanie linków na gronach tematycznych nic nie daje (patrz. JaTeżForum :>). W ogóle jak wam się spodoba coś co tam przeczytacie... to nie zapomniejcie pokazać znajomym :P

Ostatnio pokonałem również swój strach związany z występami przed kamerą, wiem że do prowadzenia własnego talk show jeszcze daleka droga... ale pierwsze koty za płoty. Kto jeszcze nie widział...

To zapraszam:>

A relacja z koncertu pojawi się na nerdspotcie w przeciagu kilku dni... stay tuned:> Już w połowie koncertu w głowie miałem wszystko napisane:)

Brak komentarzy: